COACHING JĘZYKOWY

Oferujemy Państwa firmie zupełnie nowy sposób nauczania języka niemieckiego, w którym język obcy i umiejętności miękkie zyskują równą wartość. Zajęcia prowadzone przez germanistę, doświadczonego tłumacza symultanicznego tekstów specjalistycznych oraz przez psychologa biznesu w jednej osobie. Dzięki takiemu połączeniu zyskują Państwo coaching językowy! Nie ma sensu tracić czasu na mozolne wkuwanie słownictwa ze spreparowanych tekstów obcojęzycznych. Zdecydowanie lepiej jest zanurzyć się w języku i popłynąć wraz z nurtem najciekawszych i najbardziej potrzebnych umiejętności wykorzystywanych w psychologii biznesu. Zdobyte w ten sposób kwalifikacje zaprocentują nie tylko w kontaktach służbowych z kontrahentami z Niemiec, lecz także przydadzą się w codziennym rozwoju kariery. Dzięki naszej propozycji dostają Państwo dwa w jednym: język obcy i serię szkoleń umiejętności miękkich realizowanych na potrzeby biznesu w języku niemieckim. Nasz warsztat jest w 100 procentach dostosowany do Państwa potrzeb. Może on mieć charakter jednoosobowego treningu – coachingu biznesu lub treningu wieloosobowego, co pozwala na wprowadzenie licznych interakcji między uczestnikami (dodatkowa korzyść!) oraz zastosowanie wielu gier i symulacji. Podczas naszego treningu nie siedzi się w ławkach, przepełnia go dynamizm i energia, aby pobudzić wszystkie zmysły w celu jak najlepszego chłonięcia wiedzy i umiejętności. Trening może zostać dostoswany do różnych poziomów językowych (od A2/B1 do C2) i do specyfiki Państwa ścieżki kariery. Szczególnie polecamy intensywne miesięczne warsztaty, lecz istnieje również pełna elastyczność w doborze intensywności nauki. Nasz trening szczególnie skierowany jest do firm zajmujących się sprzedażą, marketingiem, reklamą, PR, HR, logistyką i transportem, obsługą kluczowych klientów, bankowością, ubezpieczeniami. Coaching ma strukturę blokową. Poniżej zaprezentowaliśmy wybrane bloki, z których można stworzyć kurs na miarę Państwa potrzeb. Każdy z nich to ciągła komunikacja językowa w specjalnie zaprojektowanych grach, symulacjach, projektach, warsztatach… Proponowane przez nas moduły tylko przykłady; chętnie rozszerzymy ofertę o Państwa propozycje.

 

Analiza transakcyjna w biznesie

Metody perswazji – praktyczne zastosowanie i obrona przed jej wpływem

Aktywne słuchanie jako narzędzie pracy w obsłudze klienta

Środki manipulacji werbalnej w negocjacjach biznesowych

Każdy wygrywa – zasady fair play w biznesie

Autoprezentacja jako narzędzie wpływu

Zarządzenie emocjami i motywacją w biznesie – pracownik i kilent pod kontrolą

Nagroda i kara – behawioralne spojrzenie na pracownika / klienta

Uwaga! Stres… - zwalczanie stresu metodą poznawczo-behawioralną i technikami relaksacyjnymi

Uwaga! Mobbing… - strategie rozpoznawania, radzenia sobie i zapobiegania

Uwaga! Konflikt… - rozpoznawanie i działanie

Uwaga! Wypalenie zawodowe – jak do niego nie dopuścić

Segmentacja rynku – jak trafić do klienta

Psychologiczne sztuczki manipulowania przestrzenią – jak zwiększyć sprzedaż i wydajność pracy

Utajone poznanie – postawy i zmiana postaw w zachowaniach marketingowych

Czego o naszym zachowaniu możemy nauczyć się od szczurów – psychologia behawioralna biznesu

Nie ma ryzyka, nie ma zabawy – psychologia ryzyka

Typowe błędy poznawcze naszych klientów – jak je wykorzystać i jak samemu nie wpaść w pułapkę

Osiołkowi w żłoby dano… - dysonans   poznawczy – znaczenie w biznesie

Optymalizacja pracy grupowej – zarządzanie grupą i wykorzystanie „efektu masy”

Jakościowa analiza potrzeb klienta – wywiad marketingowy i inne narzędzia badania rynku

Teoria przywiązania – jak uzależnić od siebie klienta, pracownika…

Small talk w biurze – znaczenie dynamiki rozwoju grup i ról grupowych w budowaniu zespołu

Metody wspomagające kreatywne myślenie w biznesie

Energizery i lodołamacze – nowi w zespole

I klops… - środek na nowe pomysły, gdy potrzebne jest niestandardowe rozwiązanie

Worek nie mniej ważny od kota – o psychologicznym podejściu do „opakowania”

Żądze, pasje i marzenia – jak je wzbudzać i wykorzystywać w biznesie