Oferujemy Państwa firmie zupełnie nowy sposób nauczania języka niemieckiego, w którym język obcy i umiejętności miękkie zyskują równą wartość. Zajęcia prowadzone przez germanistę, doświadczonego tłumacza symultanicznego tekstów specjalistycznych oraz przez psychologa biznesu w jednej osobie. Dzięki takiemu połączeniu zyskują Państwo coaching językowy! Nie ma sensu tracić czasu na mozolne wkuwanie słownictwa ze spreparowanych tekstów obcojęzycznych. Zdecydowanie lepiej jest zanurzyć się w języku i popłynąć wraz z nurtem najciekawszych i najbardziej potrzebnych umiejętności wykorzystywanych w psychologii biznesu. Zdobyte w ten sposób kwalifikacje zaprocentują nie tylko w kontaktach służbowych z kontrahentami z Niemiec, lecz także przydadzą się w codziennym rozwoju kariery. Dzięki naszej propozycji dostają Państwo dwa w jednym: język obcy i serię szkoleń umiejętności miękkich realizowanych na potrzeby biznesu w języku niemieckim. Nasz warsztat jest w 100 procentach dostosowany do Państwa potrzeb. Może on mieć charakter jednoosobowego treningu – coachingu biznesu lub treningu wieloosobowego, co pozwala na wprowadzenie licznych interakcji między uczestnikami (dodatkowa korzyść!) oraz zastosowanie wielu gier i symulacji. Podczas naszego treningu nie siedzi się w ławkach, przepełnia go dynamizm i energia, aby pobudzić wszystkie zmysły w celu jak najlepszego chłonięcia wiedzy i umiejętności. Trening może zostać dostoswany do różnych poziomów językowych (od A2/B1 do C2) i do specyfiki Państwa ścieżki kariery. Szczególnie polecamy intensywne miesięczne warsztaty, lecz istnieje również pełna elastyczność w doborze intensywności nauki. Nasz trening szczególnie skierowany jest do firm zajmujących się sprzedażą, marketingiem, reklamą, PR, HR, logistyką i transportem, obsługą kluczowych klientów, bankowością, ubezpieczeniami. Coaching ma strukturę blokową. Poniżej zaprezentowaliśmy wybrane bloki, z których można stworzyć kurs na miarę Państwa potrzeb. Każdy z nich to ciągła komunikacja językowa w specjalnie zaprojektowanych grach, symulacjach, projektach, warsztatach… Proponowane przez nas moduły tylko przykłady; chętnie rozszerzymy ofertę o Państwa propozycje.
Analiza transakcyjna w biznesie |
Metody perswazji – praktyczne zastosowanie i obrona przed jej wpływem |
Aktywne słuchanie jako narzędzie pracy w obsłudze klienta |
Środki manipulacji werbalnej w negocjacjach biznesowych |
Każdy wygrywa – zasady fair play w biznesie |
Autoprezentacja jako narzędzie wpływu |
Zarządzenie emocjami i motywacją w biznesie – pracownik i kilent pod kontrolą |
Nagroda i kara – behawioralne spojrzenie na pracownika / klienta |
Uwaga! Stres… - zwalczanie stresu metodą poznawczo-behawioralną i technikami relaksacyjnymi |
Uwaga! Mobbing… - strategie rozpoznawania, radzenia sobie i zapobiegania |
Uwaga! Konflikt… - rozpoznawanie i działanie |
Uwaga! Wypalenie zawodowe – jak do niego nie dopuścić |
Segmentacja rynku – jak trafić do klienta |
Psychologiczne sztuczki manipulowania przestrzenią – jak zwiększyć sprzedaż i wydajność pracy |
Utajone poznanie – postawy i zmiana postaw w zachowaniach marketingowych |
Czego o naszym zachowaniu możemy nauczyć się od szczurów – psychologia behawioralna biznesu |
Nie ma ryzyka, nie ma zabawy – psychologia ryzyka |
Typowe błędy poznawcze naszych klientów – jak je wykorzystać i jak samemu nie wpaść w pułapkę |
Osiołkowi w żłoby dano… - dysonans poznawczy – znaczenie w biznesie |
Optymalizacja pracy grupowej – zarządzanie grupą i wykorzystanie „efektu masy” |
Jakościowa analiza potrzeb klienta – wywiad marketingowy i inne narzędzia badania rynku |
Teoria przywiązania – jak uzależnić od siebie klienta, pracownika… |
Small talk w biurze – znaczenie dynamiki rozwoju grup i ról grupowych w budowaniu zespołu |
Metody wspomagające kreatywne myślenie w biznesie |
Energizery i lodołamacze – nowi w zespole |
I klops… - środek na nowe pomysły, gdy potrzebne jest niestandardowe rozwiązanie |
Worek nie mniej ważny od kota – o psychologicznym podejściu do „opakowania” |
Żądze, pasje i marzenia – jak je wzbudzać i wykorzystywać w biznesie |