SPRZEDAŻ I MARKETING

A business man with an open hand ready to seal a deal

PONIŻEJ PROPONUJEMY CYKL  3 SZKOLEŃ SKIEROWANYCH BEZPOŚREDNIO DO OSÓB ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ TOWARÓW I USŁUG:

  • NEGOCJACJE
  • SPRZEDAŻ POPRZEZ BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM
  • TECHNIKI BADANIA I KREOWANIA POTRZEB KLIENTÓW

NAJWYŻSZĄ EFEKTYWNOŚĆ POSIADAJĄ SZKOLENIA DEDYKOWANE DLA ZESPOŁÓW SPRZEDAŻOWYCH KONKRETNEJ ORGANIZACJI

ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z PONIŻSZYMI SKRÓCONYMI PLANAMI SZKOLEŃ.

DLA USZCZEGÓŁOWIENIA PROGRAMU PROSZĘ O KONTAKT POD PODANY NR TELEFONU: 530 794 580

 
 
 

NEGOCJAJE

Cele szkolenia:
• Zrozumienie procesu negocjacji,
• Poznanie etapów negocjacji
• Poznanie sposobów prowadzenia negocjacji
• Poznanie swoich najtrudniejszych sytuacji negocjacyjnych z klientem
• Poznanie i przećwiczenie technik negocjacyjnych dostosowanych do klienta 

 

Plan szkolenia:

  • Negocjacje w sprzedaży
  • Wygrana – wygrana. Jak to osiągnąć w negocjacjach
  • Werbalna i niewerbalna komunikacja w negocjacjach
  • Ćwiczenia praktyczne w zakresu wcześniej poznanych technik:
    • Poszukiwanie argumentacji merytorycznej w negocjacjach
    • Dogłębna analiza potrzeb klientów.
    • Techniki pozyskiwania informacji niezbędnych do argumentowania w negocjacjach
  • Poszukiwanie argumentacji psychologicznej w negocjacjach
  • Trening wybranych technik negocjacyjnych

SPRZEDAŻ PRZEZ BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM

Cele szkolenia:

• Szkolenie wyposażające w narzędzia sprzedaży poprzez budowanie relacji
• Przegląd i trening praktycznych technik budowania więzi między klientem a handlowcem
• Aktywne i świadome zarządzane procesem sprzedażowym

 

Plan szkolenia:

  • Analiza procesu sprzedaży pod kątem budowania relacji
  • Wstęp do budowania relacji silniejszych niż konkurencja
  • Zbieranie argumentacji (lepsze, celniejsze argumenty)
  • Jakość kontra ilość argumentów
  • Badanie potrzeb jako rozmowa kontra badanie potrzeb jako przesłuchanie
  • Budowanie przewagi psychologicznej
  • Elementy wywierania wpływu
  • Snajperskie argumentowanie
  • Świadome argumentowanie kontra „strzelanie na ślepo”
  • Obiekcje w sprzedaży relacyjnej

 

TECHNIKI BADANIA I KREOWANIA POTRZEB KLIENTÓW

Diagnoza potrzeb: dodatkowe narzędzia.
Zaawansowane techniki wzbudzania potrzeb klientów.
Wzbudzanie zainteresowania. Świadome kierowanie uwagi klienta

Jak dzięki obiekcjom budować autorytet?
Bank obiekcji i metody postępowania.

 

Close up of business handshake in the office