PONIŻEJ PROPONUJEMY CYKL 3 SZKOLEŃ SKIEROWANYCH BEZPOŚREDNIO DO OSÓB ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ TOWARÓW I USŁUG:
- NEGOCJACJE
- SPRZEDAŻ POPRZEZ BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM
- TECHNIKI BADANIA I KREOWANIA POTRZEB KLIENTÓW
NAJWYŻSZĄ EFEKTYWNOŚĆ POSIADAJĄ SZKOLENIA DEDYKOWANE DLA ZESPOŁÓW SPRZEDAŻOWYCH KONKRETNEJ ORGANIZACJI
ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z PONIŻSZYMI SKRÓCONYMI PLANAMI SZKOLEŃ.
DLA USZCZEGÓŁOWIENIA PROGRAMU PROSZĘ O KONTAKT POD PODANY NR TELEFONU: 530 794 580
NEGOCJAJE
Cele szkolenia:
• Zrozumienie procesu negocjacji,
• Poznanie etapów negocjacji
• Poznanie sposobów prowadzenia negocjacji
• Poznanie swoich najtrudniejszych sytuacji negocjacyjnych z klientem
• Poznanie i przećwiczenie technik negocjacyjnych dostosowanych do klienta
Plan szkolenia:
- Negocjacje w sprzedaży
- Wygrana – wygrana. Jak to osiągnąć w negocjacjach
- Werbalna i niewerbalna komunikacja w negocjacjach
- Ćwiczenia praktyczne w zakresu wcześniej poznanych technik:
• Poszukiwanie argumentacji merytorycznej w negocjacjach
• Dogłębna analiza potrzeb klientów.
• Techniki pozyskiwania informacji niezbędnych do argumentowania w negocjacjach - Poszukiwanie argumentacji psychologicznej w negocjacjach
- Trening wybranych technik negocjacyjnych
SPRZEDAŻ PRZEZ BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM
Cele szkolenia:
• Szkolenie wyposażające w narzędzia sprzedaży poprzez budowanie relacji
• Przegląd i trening praktycznych technik budowania więzi między klientem a handlowcem
• Aktywne i świadome zarządzane procesem sprzedażowym
Plan szkolenia:
- Analiza procesu sprzedaży pod kątem budowania relacji
- Wstęp do budowania relacji silniejszych niż konkurencja
- Zbieranie argumentacji (lepsze, celniejsze argumenty)
- Jakość kontra ilość argumentów
- Badanie potrzeb jako rozmowa kontra badanie potrzeb jako przesłuchanie
- Budowanie przewagi psychologicznej
- Elementy wywierania wpływu
- Snajperskie argumentowanie
- Świadome argumentowanie kontra „strzelanie na ślepo”
- Obiekcje w sprzedaży relacyjnej