DZIEŃ 1 | 1. WPROWADZENIEOmówienie najważniejszych problemów odbiorców szkolenia w prowadzeniu ewaluacji w obecnej perspektywie. Wskazanie do czego w praktyce przydaje się podejście TBE w ramach ewaluacji: ex-ante, on-going, ex-post. |
2. CZYM JEST EWALUACJA OPARTA O TEORIĘ PROGRAMU? WPROWADZENIE TEORETYCZNE. | |
3. JAK W PRAKTYCE PROWADZIĆ EWALUACJĘ OPARTĄ O TEORIĘ PROGRAMU? METODOLOGIA TBE. | |
4. PRZYKŁADY PRAKTYCZNE BADAŃ EWALUACYJNYCH OPARTYCH O TEORIĘ PROGRAMU.4.1. „Ocena systemu realizacji polityki spójności w Polsce w ramach perspektywy 2004-2006”
4.2. „Działanie prorozwojowe? Studium działania SPO WKP z wykorzystaniem ewaluacji opartej na teorii programu i analizy efekty netto” 4.3. Pytania i komentarze uczestników szkolenia. |
|
5. IMPLIKACJE PRAKTYCZNE. WYMAGANIA WOBEC ZAMAWIAJĄCEGO I REALIZUJĄCEGO EWALUACJĘ OPARTĄ O TEORIĘ PROGRAMU. | |
DZIEŃ 2 | 6. WARSZTAT 1: PROJEKTOWANIE MODELU EWALUACJI OPARTEJ O TEORIĘ PROGRAMU:6.1. dla ewaluacji ex-ante
6.2. dla ewaluacji ex-post |
7. WARSZTAT 2: TWORZENIE SOPZ W OPARCIU O MODEL ZIDENTYFIKOWANY W WARSZTACIE 1. |